קרית גת • התמרמרות נגד קופת חולים מאוחדת

    דוד קורצווייל No Comments on קרית גת • התמרמרות נגד קופת חולים מאוחדת
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק ציבורי בקרית גת נגד חברי מפלגתו של המתמודד לראשות העיר חיים אברג'ל.

    כפי שדיווחנו בזירה מקומית הרי שמול ראש עיריית קרית גת המכהן אבירם דהרי שמתייחס בעיניניות ובכבוד למגזר החרדי, רץ לראשות העיר חיים אברג'ל שבהסתה אנטי חרדית פראית (קרית גת לא תהיה בית שמש, עוצרים את התחרדות העיר) מנסה לכבוש את ראשות העיר.

    שתי נשים ששולבו ברשימתו עוררו את חמת זעמו של הציבור החרדי בעיר שמרגיש נרדף ע"י אברג'ל. האחת היא ילה כגן מנהלת קופ"ח מאוחדת בעיר, והשניה היא איריס חליווה סגנית מנהלת המחלקה העסקית בבנק הפועלים בעיר. מלבדן שולב גם ד"ר מיכאל פרידריך, רופא משפחה בקופת חולים מאוחדת ברשימה.

    בקריה החרדית שוחחו בימים האחרונים עם זירה מקומית והביעו זעזוע מהתנהלותה של קופת חולים מאוחדת בעיר. "לא יתכן שקופה אחת מוציאה ברבה שני אנשים שאמונים על שירות וסיוע לאוכלוסיה מצד אחד ומצד שני הם חברים במפלגה שמיוסדת על שנאה" אומר לקול חי פעיל בחסידות סלונים בעיר. "זו פשוט שערוריה התנהלות 'מאוחדת' הוסיפו ואמרו גורמים ביהדות התורה שמצידם מפעילים לחץ על הקופה כדי שהמעומדים יפרשו מהרשימה. במקביל תושבים בקריה החרדית הכריזו כי הם ינסו לארגן עזיבה של מבוטחים מהקופה.

    בסוגיית בנק הפועלים הדברים רגועים יותר. נכון לעכשיו אמורה איריס חליווה לפרוש מהרשימה כדי להשאיר את השקט והשלווה לעיר הדרומית.



    0 תגובות